Turizim idarəetmə
ERP proqrma təminatı turizm şirkətlərinin
işini asanlaşdırmaq üçün sifariş, rezervasiya, inventar idarəetməsi,
mühasibatlıq və insan resursları kimi müxtəlif funksiyaları bir platformada
birləşdirir. Bu təkrarlanan işlərin və səhvlərin qarşısını alaraq səmərəliliyi
artırır. Eyni zamanda, müştərilərin şirkətlə olan əlaqələrini ətraflı görməyə
imkan verir və bu, daha yaxşı xidmət göstərməyi asanlaşdırır. Hər bir turizm
şirkəti işini sadələşdirmək üçün Logix proqramına ehtiyac duyur.
ü ERP proqrma təminatı şirkətlərə xidmətlərini və
məhsullarını müştərilərin fərdi ehtiyaclarına uyğunlaşdırmağa kömək edir.
ü Doluluq dərəcələri, orta gündəlik qiymətlər və
otaq başına gəlir kimi vacib göstəricilər real vaxtda izlənilə bilər.
ü ERP proqram təminatı stok səviyyələrini izləyərək
və istehlak tendensiyalarını analiz edərək, turizm şirkətlərinə inventarlarını
daha yaxşı idarə etməyə kömək edir.
ü ERP proqram
təminatı satış nöqtəsi , müştəri əlaqələri idarəetməsi və onlayn rezervasiya
sistemləri kimi digər proqramlarla inteqrasiya olunur.
ü Email marketinqi və müştəri loyallıq
proqramları ilə fərdiləşdirilmiş marketinq kampaniyalarını yaratmaq üçün alətlər
təklif edir.
ü ERP proqram
təminatı turizm şirkətlərinin tələbini proqnozlaşdırmağa və uzunmüddətli
strategiyalar qurmağa imkan verir.
ü Tələbin zamanla necə dəyişəcəyini təhlil edərək,
qiymət, kadr və inventar idarəetməsi ilə bağlı ağıllı qərarların verilməsini təmin
edir.
ERP məlumatların bir platformada
paylaşılmasını təmin edir, bu da bütün komandaların eyni məqsədlər üzərində
çalışmasını asanlaşdırır.